+A  A  A-

KOMUNIKAT WÓJTA GMINY POPÓW

W obliczu zwiększonej ilości odnotowanych przypadków zachorowań  na COVID- 19 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 marca 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że:

Urząd Gminy Popów zostaje wyłączony z bezpośredniej obsługi interesantów od dnia 31.03.2021 r. do 09.04.2021 r.

Pracownicy Urzędu są do dyspozycji drogą mailową oraz telefoniczną.

W celu załatwienia spraw prosimy o kontakt:

Korespondencję kierowaną do Urzędu można również wrzucać do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu.

Jednocześnie informujemy, że wzory druków znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Popów w zakładce Załatwianie spraw:

https://bip.gminapopow.pl/index.php?idg=6&id=104&x=132

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Używając tej strony zgadzasz się na naszą Politykę cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij