RG.0002.05.2018
Na podstawie art. 20 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875) zwołuję XLV sesje Rady Gminy Popów z następującym proponowanym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2. Przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy.
6. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi.
7. Sprawozdanie z wykonania budżetu Instytucji Kultury za 2017 rok.
8. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2017 rok.
9. Przedstawienie opinii RIO o wykonaniu budżetu gminy za 2017 rok.
10. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium
Wójtowi Gminy za 2017 rok.
11. Przedstawienie opinii RIO o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia
absolutorium Wójtowi Gminy za 2017 rok.
12. Prezentacja z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę Niepodległości.
13. Dyskusja.
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Zapytania sołtysów i mieszkańców.
16. Podjęcie uchwał:
– w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania
budżetu za 2017 rok;
– w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu
Gminy Popów za 2017 rok.
– w sprawie zmian w budżecie gminy;
– w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2018-2028;
– w sprawie zmiany gminnego programu profilaktyki i rozwiązywaniu problemów alkoholowych oraz przeciwdziałaniu narkomanii na rok 2018;
– w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych na
terenie gminy Popów;
– w sprawie zmiany uchwały o pomocy finansowej dla powiatu kłobuckiego.
– w sprawie uchylenia uchwały nr 255/XLII/2018 Rady Gminy Popów z dnia 15.02.2018 r. w sprawie zmiany Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Popowie.
17. Zakończenie obrad XLV sesji Rady Gminy.
Sesja odbędzie się 24 maja 2018 r. o godz. 9.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Popów, Zawady ul. Częstochowska 6.
Przewodniczący Rady Gminy
Henryk Wróż
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r.
( Dz. U. z 2017 r. poz. 1875) proszę o okazanie niniejszego zawiadomienia kierownictwu w zakładzie pracy celem zwolnienia od pracy zawodowej.
Plik do pobrania: