KOMUNIKAT
W obliczu zwiększonej ilości odnotowanych przypadków zachorowania na COVID- 19 i zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
Urząd Gminy Popów zostaje zamknięty dla petentów od dnia 3 listopada 2020r.
Wszelkie wnioski, podania, petycje, pisma można wrzucać do urny wystawionej w Urzędzie.
Kontakt z urzędnikami jest możliwy tylko elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Zachęcamy do załatwiania spraw za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP (www.epuap.gov.pl) lub SEKAP (www.sekap.pl)
Wzory druków znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Popów w zakładce Załatwianie spraw: