W obliczu zwiększonej ilości odnotowanych przypadków zachorowań na COVID- 19 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 marca 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że:
Urząd Gminy Popów zostaje wyłączony z bezpośredniej obsługi interesantów od dnia 31.03.2021 r. do 09.04.2021 r.
Pracownicy Urzędu są do dyspozycji drogą mailową oraz telefoniczną.
W celu załatwienia spraw prosimy o kontakt:
- telefoniczny: +48 34 317 70 67
- e-mailowy: ug@gminapopow.pl
- listowny: Urząd Gminy Popów, Zawady, ul. Częstochowska 6,
42-110 Popów - ePUAP (www.epuap.gov.pl)
- SEKAP (www.sekap.pl)
Korespondencję kierowaną do Urzędu można również wrzucać do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu.
Jednocześnie informujemy, że wzory druków znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Popów w zakładce Załatwianie spraw:
https://bip.gminapopow.pl/index.php?idg=6&id=104&x=132
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.