+A  A  A-

Aktualności

Rusza kolejny etap budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Popów

Gmina Popów pozyskała dofinansowanie na zadanie pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Więcki ul. Słoneczna” w ramach podziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji  w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”  objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich  na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRROW.

Wniosek o przyznanie pomocy na realizację operacji został oceniony pozytywnie i uzyskał dofinansowanie w wysokości 63,63% kosztów kwalifikowanych. Wartość zadania po przetargu 1.347.619,82 zł.

Zakres planowanych do realizacji prac obejmuje budowę kanału sanitarnego grawitacyjnego o dł.  751,30 mb, budowę kanału sanitarnego tłocznego o dł. 1164,00 mb, budowę przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym  oraz odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej jest jedną z największych inwestycji Gminy Popów ostatnich lat. Budowa weszła już w trzeci etap realizacji i jest kontynuacją zadania zrealizowanego w 2019 r. pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dąbrowa, Więcki, Annolesie oraz Wąsosz Dolny i Marianów, Gmina Popów” oraz w roku  2020 pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w części miejscowości Wąsosz Dolny, Wąsosz Górny, gmina Popów”.

Skanalizowanie całego obszaru Gminy jest jednym z jej podstawowych celów rozwojowych również na najbliższe lata.

Informacja Wójta Gminy Popów w sprawie obowiązku porządkowania chodników przy posesjach

Wójt Gminy Popów informuje, iż zgodnie z § 6 Uchwały Nr 83/XIV/2019 Rady Gminy Popów z dnia 26 września 2019 roku w sprawie: regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Popów oraz  art. 5 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 1439 z późn. zm.), do obowiązków właścicieli nieruchomości należy uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą do ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości.

Zgodnie z art. 10 ust. 2 w/w ustawy kto nie wykonuje obowiązków wymienionychw art. 5 ust. 1 – podlega karze grzywny.

W związku z powyższym zobowiązuję mieszkańców gminy Popów do dostosowania się do w/w przepisów.

Konkurs literacki dla dorosłych (i seniorów) 18+ Wiersz/Opowiadanie „WIOSNA”

Regulamin Konkursu

  1. Organizator
    – Organizatorem Konkursu jest Gminna Biblioteka Publiczna w Popowie
    – Honorowym patronem Konkursu jest Wójt Gminy Popów
  2. Cele konkursu
    – Rozbudzanie zainteresowań i rozwijanie umiejętności literackich
    – Popularyzowanie różnych technik literackich
    – Umożliwianie spędzania czasu wolnego w twórczy sposób
    – Kształtowanie postaw zdrowej rywalizacji
  3. Tematyka i objętość prac
    – Tematyka: WIOSNA
    – Wiersz (maksymalnie 5 utworów)
    – Proza (maksymalnie 5 stron A4)
  4. Zasady uczestnictwa
    – Konkurs jest jednoetapowy
    – Konkurs będzie przeprowadzony dla jednej grupy uczestników: dorośli (i seniorzy) 18+
    – Praca winna być podpisana pseudonimem
    – Prace mogą być dostarczone do Organizatora w formie: wydruku komputerowego, rękopisu, na nośniku elektronicznym (płyta CD, pendrive) lub przesłane pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: bibl_popow@op.pl (praca winna zostać dołączona w
    postaci załącznika – najlepiej w formacie pdf.)
    – Do pracy przesyłanej pocztą tradycyjną lub dostarczanej osobiście należy dołączyć zaklejoną kopertę podpisaną pseudonimem, w której należy umieścić kartkę zawierającą: imię, nazwisko i wiek Autora pracy
    – W przypadku prac nadsyłanych pocztą elektroniczną (e-mail) pracę należy popisać pseudonimem, a dane osobowe (imię, nazwisko, wiek Autora) umieścić osobno w treści maila lub w załączniku
    – W przypadku prac przesyłanych pocztą elektroniczną w tytule maila należy umieścić pseudonim Autora pracy oraz hasło „Konkurs literacki”
    – Do pracy musi być dołączona zgoda (Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu). Zgodę można wydrukować i wypełnić lub przepisać odręcznie
    – W przypadku prac przesyłanych pocztą elektroniczną, wypełnioną i odręcznie podpisaną zgodę w postaci skanu/zdjęcia należy dołączyć jako załącznik do maila
    – Prace nieopisane we właściwy sposób i bez zgody nie będą oceniane
    – Prace nie mogą zawierać: treści wulgarnych, pornograficznych, rasistowskich
    – Regulamin oraz protokoły z konkursu będą dostępne na stronie internetowej Biblioteki www.popow-gbp.sowa.pl
  5. Termin i sposób nadsyłania prac
    – 31 marca
    – Prace należy dostarczyć: osobiście, przesłać pocztą tradycyjną do siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Popowie; ul. Strażacka 2; 42-110 Popów (w przypadku nadsyłania prac pocztą decyduje data dostarczenia, a nie stempla pocztowego!!) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: bibl_popow@op.pl
  6. Jury
    – Komisję konkursową powołuje Organizator
    – Decyzje Komisji są niepodważalne
    – Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej Biblioteki
  7. Nagrody
    – Organizator przewidział nagrody rzeczowe dla zwycięzców Konkursu
    – Uczestnicy Konkursu zostaną powiadomieni o sposobie i terminie wręczenia nagród
  8. Uwagi
    – Nadesłane prace (ani nośniki elektroniczne, na których je dostarczono) nie będą zwracane
    – Po zakończeniu Konkursu prace przechodzą na własność Organizatora
    – Niniejszy regulamin obowiązuje wyłącznie w odniesieniu do Konkursu Literackiego o
    tematyce Wiosna organizowanego w roku 2021
    – Informacje na temat Konkursu są dostępne na stronie internetowej Biblioteki
    www.popow-gbp.sowa.pl oraz pod numerem telefonu 343177019
  9. Klauzula informacyjna
    Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    – administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Gminna Biblioteka Publiczna w Popowie z siedzibą w Popowie przy ul. Strażackiej 2; tel. 343177019; e-mail: bibl_popow@op.pl
    – dane osobowe uczestników Konkursu przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu
    – dane osobowe uczestników Konkursu nie będą udostępniane podmiotom trzecim, przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych
    – dane osobowe uczestników Konkursu nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
    – dane osobowe uczestników Konkursu przetwarzane będą przez okres niezbędny dla przeprowadzenia Konkursu
    – uczestnicy Konkursu mają prawo dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych
    – uczestnicy Konkursu mają prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uznają, iż przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    – podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie

Są pieniądze na kredyty preferencyjne dla rolników

8 lutego 2021 r. na internetowej platformie aplikacyjnej ARiMR udostępni współpracującym bankom na 2021 r. limity akcji kredytowej oraz środki na dopłaty do kredytów preferencyjnych.

Kredyty na wznowienie produkcji po klęskach żywiołowych (z linii K01, K02, DK01, DK02)

  • limit akcji kredytowej w wysokości 250 mln zł,
  • środki w kwocie 5 mln zł na dopłaty do oprocentowania w/w kredytów.

Kredyty z częściową spłatą kapitału na zakup użytków rolnych przez młodych rolników (z linii MRcsk)

  • środki w kwocie 8 mln zł na dopłaty do w/w kredytów.

Kredyty na sfinansowanie spłaty zadłużenia powstałego w związku z prowadzeniem działalności rolniczej (z linii KR)

  • limit akcji kredytowej w wysokości 50 mln zł,
  • środki w kwocie 0,7 mln zł na dopłaty do oprocentowania w/w kredytów.

O kredyty rolnicy mogą ubiegać się w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. i SGB-Banku S.A., a także w zrzeszonych i współpracujących z nimi Bankach Spółdzielczych oraz w bankach: BNP Paribas Bank Polska S.A., Santander Bank Polska S.A., Krakowskim Banku Spółdzielczym, Banku Spółdzielczym w Brodnicy.

Kredytów na sfinansowanie spłaty zadłużenia powstałego w związku z prowadzeniem działalności rolniczej (z linii KR) udzielają: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. i SGB-Bank S.A., a także zrzeszone i współpracujące z nimi Banki Spółdzielcze. Szczegółowe warunki i zasady udzielania kredytów są dostępne w zakładce „Pomoc krajowa”.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU

Przedmiotem sprzedaży jest autobus marki Jelcz L090M o nr rej. SKL A759, stanowiący mienie  Gminy  Popów. Cena wywoławcza samochodu wynosi 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące  złotych 00/100). Przetarg na sprzedaż pojazdu ma formę publicznego przetargu pisemnego nieograniczonego.
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.

1. Nazwa i siedziba sprzedającego:
GMINA POPÓW
Zawady, ul. Częstochowska 6
42-110 Popów
NIP 5742054608;  REGON 151398362, e-mail: zamowienia@gminapopow.pl
adres strony internetowej: www.bip.gminapopow.pl

2. Rodzaj, typ pojazdu objętego postępowaniem:
· autobus Jelcz L090M,  
· rok produkcji: 2000 r.
· data pierwszej rejestracji: 02.07.2000 r.
· aktualny przebieg: 458630 km 
· liczba miejsc siedzących: 44
3. Wartość szacunkowa: 4.000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).

Minimalna cena wywoławcza wynosi 100%  wartości szacunkowej.

4. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty: Podmioty zainteresowane zakupem pojazdu zobowiązane są do złożenia pisemnej oferty zawierającej dane: imię, nazwisko, nazwę podmiotu, adres, telefon oraz oferowaną cenę zakupu, według wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 15 lutego  2021 r. do godz. 09:00 pocztą na adres: Urząd Gminy Popów, Zawady, ul. Częstochowska 6,
42-110 Popów  lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy  w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przetarg na sprzedaż autobusu”. 

5. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego: Samochód można oglądać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 14:00, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu w miejscu zaparkowania pojazdu tj Popów, ul. Jana Długosza 7.  Osobą do kontaktu jest Tomasz Randak nr tel. 695 221 227

6.  Warunku przetargu i wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym postępowaniu: 1. Do przeprowadzenia przetargu wystarczy uczestnictwo przynajmniej jednego oferenta i zaoferowanie ceny nabycia w wysokości równej sumie ceny wywoławczej. Nabywcą zostaje oferent, który w przetargu zaoferował najwyższą cenę zakupu przedmiotu przetargu (zadeklarował najwyższą kwotę).
2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy kupna-sprzedaży.                                           
3. Wydanie przedmiotu sprzedaży następuje niezwłocznie po wpłaceniu ceny nabycia. Uzyskane środki finansowe ze sprzedaży samochodu przekazywane są na konto Urzędu Gminy Popów.
4. Sprzedający nie wymaga wniesienia wpłaty wadium przez oferentów.     

7. Rozstrzygnięcie przetargu: Otwarcie ofert w przetargu na zbycie ww. samochodu  odbędzie się w dniu 15 lutego 2021 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędy Gminy Popów, Zawady, ul. Częstochowska 6, 42-110 Popów, sala konferencyjna.

8.  Inne informacje: Organizator przetargu zastrzega sobie prawo odwołania przetargu, zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert lub unieważnienia bez podania przyczyn.

Ogłoszenie w sprawie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.

Informacja !!! Decyzją Dyrektora Centralnego Biura Spisowego termin naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych do NSP 2021 na terenie całego kraju został przedłużony do 16 lutego 2021 roku.

Dnia 28.01.2021r., na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. poz.1775, z późn.zm.) – zwany dalej NSP 2021.

Wójt Jan Kowalik – Gminny Komisarz Spisowy w Popowie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.

NSP 2021 jest przeprowadzany w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 czerwca 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.

Termin składania ofert: 01.02.2021r. – 09.02.2021r.

Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:

  • mieć ukończone 18 lat,
  • cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  • posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
  • posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacje ogólne:

Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych są rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika Urzędu Miasta/Gminy w Popowie. Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w systemie SER, otrzyma login do aplikacji e -learning. Na wskazany w ofercie adres e-mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do systemu e-learning.

Na podany w ofercie adres e-mail będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.

Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia dla rachmistrzów spisowych obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługuje się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.

Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim został napisany test w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.

Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z dyrektorem urzędu statystycznego – jako zastępcą wojewódzkiego komisarza spisowego. Pozostali kandydaci, których liczba przekracza zapotrzebowanie w danej gminie, stanowić będą zasób rezerwowy.

Kandydat ma prawo wglądu do swojego testu i uzyskanego wyniku – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników egzaminu testowego oraz żądania sprawdzenia WBS poprawności tego wyniku.

Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego, zobowiązany jest do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:

a) jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,

b) format pliku – JPG,

c) rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30mm, co odpowiada: przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272×354 pixeli, przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543×709 pixeli.

Rachmistrz spisowy, wyłoniony w trybie otwartego naboru na zasadach określonych w ustawie o NSP 2021, wykonuje czynności w ramach prac spisowych na podstawie umowy zlecenia zawartej z dyrektorem urzędu statystycznego, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu. Urządzenie zostanie przekazane rachmistrzowi na podstawie protokołu przekazania, stanowiącego załącznik do umowy zlecenia.

Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:

  1. przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych w zależności od aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19 z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego z zainstalowaną aplikacją formularzową;
  2. zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej.
  3. przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie (np. w przypadku rezygnacji, zachorowań itp.) lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.

Oferta kandydata na rachmistrza spisowego musi zawierać (druk do pobrania):

  1. Zgłoszenie zawierające:
  • imię (imiona) i nazwisko,
  • data urodzenia,
  • adres zamieszkania,
  • numer telefonu,
  • adres e-mail.

2. Oświadczenie zawierające informacje o:

  • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • korzystaniu z pełni praw obywatelskich;
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia;
  • znajomości języka polskiego w mowie i piśmie;
  • zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu naboru na stanowisko rachmistrza spisowego.
  • o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia..

Składanie ofert:

  1. Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej na skrzynkę e-mailową urzędu:ug@gminapopow.pl, platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
  • w przypadku osobistego złożenia dokumentów do urzędu lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu,
  • w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail),
  • w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym),
  • w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
  1. Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  2. Więcej informacji na temat spisu można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Popowie – nr tel (34) 3177067, e-mail: ug@gminapopow.pl

Osoba do kontaktu: Anna Chamara-Pyrak – Z-ca Gminnego Komisarza Spisowego/Koordynator

Gminny Komisarz Spisowy

Wójt Jan Kowalik

Przedłużenie zamknięcia przejazdu kolejowego w miejscowości Więcki

Firma PORR S.A. jako Lider konsorcjum Wykonawcy inwestycji pod nazwą „ LOT C – Prace na liniach kolejowych nr 131, 686, 687, 704 na odcinku Kalina (km 66,800)- Rusiec Łódzki (km 137,500)” w ramach projektu PoliŚ 5.1-14 pn.: „Prace na linii kolejowej C-E65 na odc. Chorzów Batory- Tarnowskie Góry- Karsznice- Inowrocław- Bydgoszcz- Maksymilianowo” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszów Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko” na podstawie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu numer KT.7120.102.2020 z dnia 06.08.2020 r.

informuje o przedłużeniu zamknięcia przejazdu kolejowego w ciągu drogi gminnej nr 679041 S w miejscowości Więcki, gm. Popów, w km 109+005 linii kolejowej nr 131 do dnia 29-01-2021.


Oznakowanie zostanie wykonane zgodnie z Projektem Organizacji Ruchu przez firmę VISTIN mieszczącą się pod adresem ul. Kazińska 15, 89-121 Ślesin, osoba odpowiedzialna Tomasz Streich tel. 608 025 754

Przedłużenie zamknięcia przejazdu kolejowego w miejscowości Annolesie

Firma PORR S.A. jako Lider konsorcjum Wykonawcy inwestycji pod nazwą „ LOT C – Prace na liniach kolejowych nr 131, 686, 687, 704 na odcinku Kalina (km 66,800)- Rusiec Łódzki (km 137,500)” w ramach projektu PoliŚ 5.1-14 pn.: „Prace na linii kolejowej C-E65 na odc. Chorzów Batory- Tarnowskie Góry- Karsznice- Inowrocław- Bydgoszcz- Maksymilianowo” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszów Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko” na podstawie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu numer KT.7120.103.2020 z dnia 29.07.2020 r.

informuje o przedłużeniu zamknięcia przejazdu kolejowego w ciągu drogi gminnej nr 679047 S w miejscowości Annolesie, gm. Popów, w km 106+173 linii kolejowej nr do dnia 29-01-2021

Oznakowanie zostanie wykonane zgodnie z Projektem Organizacji Ruchu przez firmę VISTIN mieszczącą się pod adresem ul. Kazińska 15, 89-121 Ślesin, osoba odpowiedzialna Tomasz Streich tel. 608 025 754

Używając tej strony zgadzasz się na naszą Politykę cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij